Kawan baru saya ialah Vampire, percaya tak? :P

Mula2 saya nak letak gambar lain (anda tau kan gambar ape hahaahah )

Tapi takut kena geget dgn anda nnt hehehe..

Post ni..sbg ucapan terima kasih saya sebab mem-fofuler-kan saya kat blog anda tempoh hari.

Kalau nak tau sapa minah nie…silalah cari sendiri blog dia, hehe gambar tu sbg clue =P

Untuk pengetahuan semua, saya bukan ahli kelab Youjie Fan Club..tapi lebih kepada Takut Youjie Fan Club ade la..hehe

Apa yg dia tulis kat blog dia tu betul la..

Saya rasa dia ada darah Vampire..mungkin adik beradik The Cullens, cuma versi anak angkat terpisah je hehe..

Cuma tahap ke-cun-an dia tak setanding Edward la..dan jgn nak perasan cun bila saya ckp begini  (pantang di puji minah nie)

Sebab first time jumpa dia..dia sgtlah….bajet sombong…dan pernah tengok orang (saya la tu) dgn pandangan yg tajam sampai terasa nak tembus sampai belakang kepala dia punya Zasstttt tue..

Alkisah, rupanya, sama2 bajet sama2 sombong sebab tak tegur (padahal diri sendiri segan nak tegur)

Maka hanya selepas sem dah nak habis, dan bagus jugaklah dia yg menjawab YM org lain tetapi malu gila sebab dia yg tgk webcam saya masa jawab video call saya kat kawan saya itu..oh jgn bimbang..tidak ada unsur-unsur 18tahun ke atas ye….sekadar menunjukkan hadiah hari jadi yang akan di beri kepadanya sahaja..

Dan beberapa siri sms..dan ym..dan fb..dan akhirnya berjumpa di alam realiti (bajet mcm jauh gila duduk padahal satu universiti ja hahahaha) tapi seriouslah..susah nak jumpa sejak2 dah kenal sebab busy dgn final project…

saya juga amat ber terima kasih di atas Anda-Tahu-Apa-Yang-Saya-Maksudkan (takut ada org tue baca blog nie jugak kang jenuh anda nak menjawab ehhe)…

sebab memang ia amat membantu untuk menjadikannya hari2 yg membuatkan saya mengatakan

‘Hidup Ini Memang Palat Tapi Esok Masih Ada’

hehehe…thanks yah!

dan ya…kalau anda tengok drama korea..

saya juga ‘Saranghey’ sedikit…hoho..saya jenis tak suka cakap hari2 perkataan itu..

nanti kang dah tak ‘special’ kalau cakap selalu

sekian sahaja post special untuk hari ini

*saya tahu anda selalu jadi silent reader kerana saya juga begitu hehe*

Leave a Reply

